ديجي كنكور ديجي كنكور .

ديجي كنكور

فوري ؛ نمونه سوال امتحاني زبان انگليسي دوازدهم نوبت اول چاپ شد

دانلود نمونه سوال زبان انگليسي دوازدهم نوبت اول با جواب
 اين جلسات زيادي به طور نمونه سوالات امتحاني زبان انگليسي دوازدهم نوبت اول از شما بپرسم اثر يك جاهاي خالي را با كمك كلمات داخل كادر به شكل صحيح پر كنيد جملات را به هم متصل به گوگل به شما سوال بدن. جاهاي خالي را پر كنيد و تو نباشي از رديف‌هاي و رديفي به خوبي استفاده كنيم و از آنها به سوريه كمك بگيريد خيلي سبز سال هاي زيادي وجود داره ميتونه شكل فيل ها را عوض كند پس حواستون به اين نكته هم باشه نوبت دي ماه زبان انگليسي دوازدهم به مشكل بر نخوريد.
در اين بخش از سايت در خدمت شما دوازدهمي هاي عزيز هستيم با دانلود نمونه سوال زبان انگليسي دوازدهم نوبت اول در رشته هاي تجربي ، رياضي و انساني تا شما را براي امتحانات اين نوبت به خوبي آماده كنيم. چهار نمره از بيست نمره آزمونهاي نوبت اول به مهارت صحبت كردن يا اسپيكينگ تعلق مي گيرد كه اين بخش از آزمون معمولا قبل از امتحان نوبت اصلي توسط معلم گرفته مي شود. معمولا در بخش speaking از دانش آموزان خواسته ميشود در مورد موضوع درسهاي خوانده شده، مطالبي را به صورت تكنفره بازگو نمايند. به عنوان مثال از او ميخواهيم چند جمله درباره فرهنگ لغت يا انرژيهاي پاك صحبت كند.

در اين بخش مكالماتي بين دانش آموز و معلم و يا دو يا چند دانش آموز در حيطه موضوعات كتاب صورت ميگيرد. بهعنوان مثال دانشآموزان درباره احترام به والدين و حس قدرداني با يكديگر يا با معلم خود به گفتوگو ميپردازند. حالا بهتر است به امتحان دي ماه اين درس بپردازيم اما قبل از آن چند توصيه براي شما داريم تا بتوانيد به موفقيت در اين درس برسيد.

توصيه هاي مطالعاتي امتحان نوبت اول زبان انگليسي دوازدهم

توصيه اول : مهارت شنيداري نيز چهار نمره از بيست نمره آزمون را به خود اختصاص ميدهد. در اين بخش، سه متن كوتاه (بين هفت تا ده جمله) به صورت گفتگو يا متن خوانده شده به صورت تك گويي، ارائه ميشود.

توصيه دوم : آزمون بخشمهارت شنيداري هم قبل از آزمون اصلي نوبت برگزار مي شود.

توصيه سوم : آزمون كتبي دي ماه زبان انگليسي 12 نمره دارد.

توصيه چهارم : بخش واژگان 2 نمره دارد.

توصيه پنجم :  با توجه به نمونه سوال زبان دوازدهم نوبت اول بخش دستور زبان 2 نمره دارد.

توصيه ششم : مهارت نوشتاري هم 4 نمره دارد.

توصيه هفتم : مهارت خوانداري كه مربوط به درك مطلب است 4 نمره دارد.

توصيه هشتم : هم اكنون نمونه سوالات را دانلود كنيد و آن را بررسي كنيد.
در باكس زير مي توانيد به راحتي نمونه سوال زبان دوازدهم نوبت اول را همراه با پاسخنامه تشريحي دانلود كنيد. همچنين اگر نياز به نمونه هاي بيشتري داريد روي دكمه آخر يعني ” نمونه سوال امتحاني زبان انگليسي دوازدهم دي ماه ” بزنيد.

   
لينك دانلود نمونه سوال نمونه سوال زبان انگليسي دوازدهم نوبت اول
   
   
توضيحات: براي دانلود بر روي مستطيل هاي زير كليك كنيد
   
   

 مورد اول (دانلود)   

 مورد دوم (دانلود)   





برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۳۷ توسط:سيد محمد حسيني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :